tisdag, februari 07, 2012

Det blev bad på hemmaplan

Vi bestämde oss för att åka iväg till badhuset efter middagen, simning för mig och bubbel för Darlingen och Astrid. Men så startade inte bilskrället! Antagligen var den bara för kall, men så irriterande ändå. Förra bilen startade då minsann ALLTID, hur kunde vi byta bort dig, älskade fina, men något för lilla, silverpil?

Det fick istället bli 1000 meter badkar, tillsammans alla tre. Hur tusan ska det gå när den lilla kommer, tycker det är nog så trångt i badkaret nu. Vi får nog byta till ett hörnbadkar. Med bubblor! Och jag får simma mina längder nån annan dag.

4 kommentarer:

  1. Men så typiskt! Kylan brukar gå hårt åt bilbatterierna. Men i verkar ju haft en härlig, om något trång, badstund ändå :]

    SV: Jadå, en Villervalla är det allt :] Perfekta filtar, lagom storlek och tjocklek. Nu är pumpen igång igen och värmen tillbaka - lovely!

    SvaraRadera
  2. Mysigt men trångt ;)

    SvaraRadera
  3. Tack för körkortsgratulationen! Jag är såå stolt!

    Drygt att bilskrället inte ville starta :( Magnus har gått ut och provstartat bilen de dagar vi inte använt den bara för att kolla så den är redo för färd till BB :)

    Åh jag tänker så ofta på er, jag är såå så glad för er skull att ny lyckats bli spontant gravida! :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Avskyr när bilar inte startar. Händer förstås alltid när man riktigt VILL komma iväg någonstans.

    Jacuzzi alla dagar!

    SvaraRadera