onsdag, januari 11, 2012

Uppe med tuppen

God morgon, och hjärtligt välkommen till onsdagen den 11 januari, 2012. En för mig ledig dag, som ska inledas med inventering i en av Luleåbutikerna, nämligen på Storheden.

Efter det är planerna lösa. Antagligen ska jag ta min hosta och värkande hals och umgås i soffan. Första planen var att jag skulle plocka upp Darlingen och Astrid på sjukhuset efter hans allergivaccination, och att vi sedan skulle åka in till Luleå, men han har blivit förkyld och då är hyposensibilitetsbehandling a big no no. Får se om vi åker till Luleå ändå, den som lever får se!

Tycker att det låter minst lika trevligt att få lyssna på Pannkakstårtan (med Pettsson och Findus) när Darlingen läser för Massen. Eller vad tusan, han kan få läsa för mig istället.

Kom ihåg allihopa att göra det bästa av den här dagen!

2 kommentarer:

  1. Nä jag bloggade ingenting under lillans första år :)

    Men jag vet att jag har laddat upp en kort förlossningsberättelse på bloggen ska försöka leta upp den så länkar jag till den i ett inlägg :)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Att vi har! ;)

    SvaraRadera