onsdag, januari 25, 2012

Packa, packa liten väska

Den senaste tiden har dagarna bara rusat förbi, och imorgonkväll är det dax att parkera rumpan på tåget och bege mig mot Sandra och glada Hudik! Imorse satt jag på bussen och fånlog för mig själv med bra musik i lurarna, snart ska jag få spendera TRE dagar med min fina vän som jag längtat så efter. Påväg hem när bussen passerade tågstationen så fånlog jag än en gång för mig själv, och kom sedan på mig själv att vissla med i musiken som spelades rakt in i öronen.

Överraskande är det dock att jag inte börjat packa än. Resväskan är inplockad, en del viktiga saker är framlagda, och mina älskade små reseförpackningar är påfyllda. Men sen har jag inte kommit längre än så. Får se om jag går upp och packar lite efter att kvällens avsnitt av Sveriges Mästerkock är slut, eller om jag gör det imorgon. Jag chockerar mig själv!


Du och jag väskan, du och jag

7 kommentarer:

  1. Kappisväskan <3! Din såg försävrigt väldigt stor ut på bilden, FICK NI STÖRRE än oss? Eller vad eller???

    SvaraRadera
  2. förövrigt* skulle det så klart stå

    SvaraRadera
  3. Sandra: <3!

    Anonym: Klart vi fick! Man fick storlek på väskan efter fsg i butik.. ;) Haha, nää, det är nog jag som är så liten att väskan ser stor ut ;)

    SvaraRadera
  4. Hoppas du fått ner något i väskan...

    Sv:
    Läste att det fick vara en felmarginal på 3% på flaskorna enligt MAM.

    SvaraRadera
  5. Hoppas ni får riktigt mysiga dagar nu, njut av att vara Hanna!

    Skickar friskbaciller till Astrid med, skrutteluttan!

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Jag har gett dig en award. Du kan titta på följande adress:
    http://designofluna.blogspot.com/2012/01/tanka-sig-en-awardtill-mig.html
    Kram Malin

    SvaraRadera