tisdag, januari 10, 2012

Månadens mål

Jag har inte avlagt några storslagna nyårslöften för 2012, utan tänkte istället göra små mål för varje månad. Och de små målen ska inte vara särskilt storslagna de heller. Under januari har jag t.ex sagt att jag ska försöka bli bättre på att använda vår systemkameras funktioner. Våga ta steget från auto alltså, iallafall ibland. När våren närmar sig ska det springas intervaller. I höst ska jag plocka bär. Ni fattar!

Det känns som att jag på så vis inte kommer lova något livsförändrande som jag inte kan hålla och sedan blir besviken över. Häng på, blogga om era tänkta mål, eller lämna en kommentar.

Darlingen skräller till med att han under januari månad ska spela innebandy 1 gång/vecka (såvida han inte blir sjuk) och åka längdskidor 1 gång/vecka (såvida det inte är kallare än 12 minusgrader).



5 kommentarer:

  1. Skitbra! Go wild med kameran bara, du kommer lära dig massor! :)

    SvaraRadera
  2. Ytterligare en sak som jag också måste lära mig, snart har jag också en hel lista med saker att göra ;-)

    SvaraRadera
  3. Jag kör godis och läskfri månad! Påväg mot ett sundare liv :]

    Sv: Fy för zombieland, let's never go back! Den andra bissingen har tittat fram under dagen så jag hoppas nätterna blir som vanligt igen. Natten till idag var hyfsad så!

    SvaraRadera
  4. Jag ska kolla runt och se om jag hittar någon bra :) Jag har en hög böcker som är bra, men nu kan jag inte komma på vad författaren heter bara för det..

    Men börja med en sak i taget, typ att fokusera manuellt eller att greja med slutartider, det är enklast, sen kommer grej på grej på köpet nästan :)

    SvaraRadera
  5. I januari ska jag köpa träningskort!

    SvaraRadera