söndag, januari 01, 2012

Jag hoppas att det inte är sant

Jag hoppas att talesättet som säger att årets första dag visar hur resten av året ska bli är bullshit. Annars kommer vi vara väldigt trötta i år, och Astrid kommer vara gnällig som en förhistorisk trädörr under eftermiddagarna.

För att gardera mig (om nu talesättet skulle visa sig vara sant) så har jag just tagit en dusch, skulle ju vara trevligt att få vara ren under 2012 iallafall!

Gårdagskvällen spenderade vi tillsammans med ett riktigt roligt gäng. Vi åt en god trerättersmiddag, spelade Ryktet Går (sinnessjukt roligt), skrattade så en del av oss grät, och skålade in det nya året under en fyrverkerisprakande himmel. Vad mer kan man begära undrar jag? Förutom en lite piggare sambo som inte vill åka hem precis innan varmkorven serveras alltså.

Tack för igår, alla inblandade, även de som inte vet hur Ålands flagga ser ut.


3 kommentarer:

  1. Tack för trevligt sällskap!

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas också på att det inte är sant, för då kommer det att bli ett väldigt sjukt år. Men vi kommer att äta gott i alla fall.

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas verkligen inte att det stämmer, för då får vi ett år med sjukdomar, trötthet och allmänt segt år ;-)

    SvaraRadera