fredag, december 02, 2011

Upp o hoppa

Det är som om livet har kommit emellan mig och bloggen i veckan. Istället har det varit jobb, babysång, bus på Leos, middag hos Palina och middag hos Jenny, Andreas och Lucas som istället upptagit all tid, och jösses så trevligt vi haft det!

Den här fredagskvällen riskerar att falla platt då jag är trött som ett aber och ingen middag är lagad än. Bäst att göra något åt saken istället för att gnälla ihop till en sur liten hög. Darlingen och Astrid gick ut på promenad för en liten stund sedan, så nu vore det lämpligt att jag gör ett ryck här hemma under tiden de är borta. Ska bara ta mig upp från soffan först. Snark!

4 kommentarer:

  1. Sandra23:11

    Och om en vecka är det vi som gästar er - längtar som bara den!!! Kram <3

    SvaraRadera
  2. Det låter bra att du har fullt upp med att livet. Hoppas att ni fick äta er mätta tillslut igår kväll. (Tycker själv inte att det är roligt att laga mat med hunger och trötthet i kroppen!) Vad ska ni pyssla med i helgen? Själv blir det rätt lugna puckar. En långpromenad i solen ser jag fram emot.

    Trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  3. Känns ungefär som min vecka, har inte blivit mycket bloggande och inte mycket gjort hemma heller. Ska ta tag i det hela snart...

    SvaraRadera
  4. Sandra: Jippie kai yay! :)

    SvaraRadera