måndag, december 12, 2011

Länkkärlek!

Har tipsat om hennes blogg tidigare, men måste bara göra det igen. Jenny skriver bloggen Ekomamma i stan/Ekopyssel, och gör det så bra. Jag vill bli bättre på att tänka ekologiskt och miljövänligt, och hon gör det så mycket lättare för mig med sina Tre enkla eko som hon lägger upp då och då. Att vi dessutom har barn i ungefär samma ålder gör det hela ännu roligare, och hon har sunda och kloka värderingar även där.

BarbaJess, det här tror jag är en blogg som du kommer gilla!

3 kommentarer:

  1. Här gick jag in för att gratta Astrid, och så hittar jag det är underbara inlägget. Tack snälla söta du för de fina orden! Nu var min dag gjord. :-)

    SvaraRadera
  2. Anonym19:28

    Tack för tipset, den ska jag kolla in!
    /barba

    SvaraRadera
  3. Jess: Ja, gört :)

    SvaraRadera