fredag, november 18, 2011

Sova? Ganska överskattat om du frågar mig.

Det verkar som att den senaste tidens tandterror nått sitt slut. Eller så får jag fan inatt för att jag skriver det här.


Tänderna har kommt fram/är på väldigt god väg alla tre, och hips vips sover hon som en prinsessa igen. Somnade ovaggat vid 19, vaknade för flaska 03:37 och slockade på en gång efter att hon sträckt den tomma flaskan till mig. Väldigt skönt! Bortsett från en yttepyttedetalj..


JAG KAN INTE SOMNA OM!


Vanan att kliva upp om nätterna och sedan somna om direkt är som bortblåst, och nu ligger jag klarvaken i sängen. Tror inte det blir mycket mer till sömn den här natten/morgonen. Idag blir det en trött mamma som tar tupplur samtidigt som dottern.


Nu ska jag läsa en tidning. Godmorgon!


Published with Blogger-droid v2.0.1

1 kommentar:

  1. Vad skönt att barnet i alla fall sover. Här har vi haft jobbigt i några nätter nu och även gnälligt på dagarna, och nu när du skriver det här så tänker jag på hennes lilla tand...

    Jag tycker för övrigt också att det är mycket svårare att somna om nu. Förut kunde jag ju somna medan jag ammade henne till och med.

    SvaraRadera