måndag, november 14, 2011

Ny header!

Funderade på att Hanna & Surkorven som text, alternativt retuschera bort den där putande underläppen. Men what the heck, hon är söt ändå och sur ibland.

Riktigt höstig blev den, nästa headerbyte får bli när vi har lite snö. Förresten så har Masse övat på pulkåkning idag, i soffan på min tjusiga god jul-bricka. Lovar att bjuda på en film imorgon! Nu är hon lika taggad som jag på en dag i pulkbacken.



Mamma, klicka på bilden för att se den i större format!

15 kommentarer:

  1. Fin bild! Sura barn är ändå söta.

    SvaraRadera
  2. Vad kul med en ny header! Det är lite kul tycker jag att förnya bloggen lite då och då, även om jag gör det alldeles för sällan själv.

    SvaraRadera
  3. Jätte fin header! Du är grymt duktig, är det till dig jag ska blinka med ögonen för att få lite hjälp ;)

    SvaraRadera
  4. Fin höstbild...så fint att den var så lång! :)

    Ja jag misstänkte också att det var för att öka produktionen lite. Damen växer ju så det knakar så mer mat behöver hon säkert för att inte tappa sina gokinder! haha
    Hon har då sovit tillbaka allt idag så jag håller verkligen tummarna att hon sover inatt också :) men men någon gång blir hon väl trött iaf så vi kan sova :)

    SvaraRadera
  5. Fint det blev!

    SvaraRadera
  6. vilken fin bild!

    SvaraRadera
  7. Lisa21:34

    Hej sötisar!! Vilken fin header, men vad kan annat bli när det är ni som är på den?? :) Saknar er! Kramar

    SvaraRadera
  8. Det blev ju jättefint! Bra, nu påminde du mig om att jag ska julpynta bloggen!

    SvaraRadera
  9. Vad fin bilden på er var Hanna! Såg även brick åkningen, jag gissar på att Astrid lär bli en grym pulkåkerska i vinter. Kram

    SvaraRadera
  10. Sicken proffsig header! Supertjusig! Tack för peppande kommentar hos mig :) Idag vågade jag mig ut i fikarummet igen och då gick det bättre. Ups and downs. Tur att det är mest ups. Kram

    SvaraRadera
  11. Vilken snygg header! :D
    Borde också kanske byta min, men vi får ta 1000 bilder för att hitta en bra. Och då är inte elvis problemet om man säger så. ;)

    SvaraRadera
  12. Vilken jättefin ny header!

    SvaraRadera
  13. Lisa: Gulle ;) Vi saknar dig med! :) Kramkram

    SvaraRadera