lördag, november 19, 2011

Christmas Extravaganza!

Har försökt att blogga från kvällens äventyr, men ser nu att det inte funkat alls. Vi har iallafall varit på Western Farm's julshow Christmas Extravaganza tillsammans med Darlingens jobb! Det är tredje året i rad som jag varit dit på julshow, och det blir bara bättre och bättre för varje år som går. Jag hade Pa som bordsherre (Elina och Darlingen jobbar på samma företag om jag inte nämnt det), och då kan det inte bli annat än lyckat.

För min del slutade kvällen rätt tidigt (det kanske märks eftersom jag sitter hemma i soffan och bloggar när klockan är 23), jag åkte hemåt vid 22 för att hämta upp Massen som varit hos Lucas och busat. Guld värt att få vara iväg på tu man hand och koppla av, tusen tack återigen Jenny och Andreas!



Mitt midjemått var något smalare iår än i fjol..

4 kommentarer:

  1. Haha :) tur att det lågt något vackert där i :)

    SvaraRadera
  2. Snygga klänningar! (och snygg modell också så klart :-)

    Båda var fina, speciellt den röda. Vart har du köpt den?

    SvaraRadera