torsdag, november 10, 2011

Barnvagnsutmaningen

För ett tag sedan fick jag ett mail med tips om Barnvagnsutmaningen. Det är en gratis app till iPhone som finns att ladda ner på App Store, och innehåller flera funktioner som kan vara roliga om man gillar att hålla koll på sina promenader. Hade jag haft en iPhone hade jag laddat ner den direkt! Speciellt funktionen där man kan anta utmaningar känns som något jag skulle gilla..

Man får dessutom erbjudanden direkt i telefonen, det som gäller nu är att man får hämta ut en Brämhults Nypressade Morötter gratis i butik.

"Applikationen heter Barnvagnsutmaningen, och är en stegräknare som hjälper föräldern hålla koll på sina promenader och även utmana andra föräldrar att göra detsamma. Under tiden deltar man i spännande utmaningar som belönar dig med bra erbjudanden på saker som kan intressera både mammor och pappor, till exempel bra läsning, barnmat och sköna promenadskor."

2 kommentarer:

  1. Ja, jag såg det ;-) men du måste ju spela också!! :D haha

    SvaraRadera
  2. Åh, den där hade jag ju velat haft när jag var föräldraledig! Numera promenerar vi bara på helgerna tyvärr.

    SvaraRadera