måndag, oktober 03, 2011

Sur på blogger men glad efter jobbet

Men skitblogger, jag gillar dig vanligtvis, men när du inte låter mig kommentera där jag vill så blir jag sur. Filippa och Sara, jag försöker senare och hoppas att det funkar bättre då.

Första arbetsdagen gick galant! Jag och Gun hängde om på 4 av 6 avdelningar och sedan var det dax att gå hem, bara sådär. Tiden rusade iväg och roligt hade jag. Att mötas av en tokglad unge i hallen när jag kom hem gjorde det hela ännu bättre. Som att jag får det bästa av två världar typ!

Nu käkas det kycklingpaj och kollas Barn till varje pris?, kan säga att jag hade förväntat mig mycket mer än vad som visas. Lite besviken faktiskt, kan inte sätta fingret på över vad, men så är det. Hoppas vidare på det andra programmet som startar senare i veckan!

6 kommentarer:

  1. Sandra21:29

    Vill också hänga med dig ;). Kram

    SvaraRadera
  2. Fint att det var bra att jobba! Jag tyckte det var så himla skönt att komma ut och jobba, träffa vuxna och HA RAST!

    SvaraRadera
  3. Det blev en 98, haha nä skämt och sido så bytte jag ut våran 98:a som vi fick till en 86:a som du ser är den lite stor, men en 80 skulle nog inte fungera i vinter.

    Vilken liten retsticka du är, måste nog prata allvar med dig nån dag. Inte får man hålla inne med hemlisar så där ;-)

    Vad kul att hans lillebror ska flytta så nära er!

    Haparanda hade varit skoj att åka till :)

    SvaraRadera
  4. Härligt att du hade en bra första arbetsdag!

    Håller med dig om programmet, men jag hoppas att det blir bättre.

    SvaraRadera
  5. Jag håller med dig! Programmet känns lite uråldrigt och negativt tycker jag. Jag hoppas det i trean som börjar på torsdag är bättre, det känns mycket mer seriöst!

    Tack för din komplimang om håret förresten! Känns lite ovant, men är nöjd. :)

    Härligt med hemmaman, fasen vad bortskämd du ska bli nu när han är hemma! :)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Sandra: Right back at ya baby! ;) Saknar våra jobbardagar..och ledigdagar..och themaraton..och middagsbjudningar..och, allt tydligen :)

    SvaraRadera