söndag, oktober 23, 2011

Söndag

Såja, främlingar och goda vänner. Nu taggar vi till inför en grym söndag! Vad ska ni göra för att utnyttja veckans sista dag till max?

Jag ska alldeles strax bege mig till gymmet för att nöta lite på ett av deras löpband, och i öronen ska jag blanda annat ha låten ni hittar här nedan, som peppar mig till stordåd. Höll på att promenera arslet av mig igår när den dök upp på shuffle under min kvällspromenad! Sedan ska jag hem en sväng för att duscha och städa upp röran här hemma (ölburkar, krossade flaskor och fimpar överallt, så blir det när man är sambo- och barnfri över helgen). Eller iallafall lägga in den rena, vikta tvätten i våra garderober.

Sen blir det jobb med Petra och Annika, och efter det ska jag hämta hem lilla familjen. Mys, mys, mys!

Hjälp vad jag skriver "mys" hela tiden. MYS. Oj, där kom det igen. Puss!



5 kommentarer:

  1. Låter som en MYSig dag ;-)

    SvaraRadera
  2. Ja eller hur! Jag älskar att vandra runt på Växtriket.

    Tack snälla du! Åh jag tycker jag känner igen dig, men jag kan inte komma på vars jag har sett dig hehe :)

    SvaraRadera
  3. Tack! ja vi hade det mkt trevligt, alltid kul att få komma ut lite:) denna söndag blir det nog inte många knop, en promenad i det fina vädret är det enda som är inbokat!

    Ha en mysig dag och kväll, kram!

    SvaraRadera
  4. Blev 1 mil på löpbandet för mig idag! Är så nöjd med mig själv nu att jag skulle kunna dela med mig av min glädje till hela världen! ur gick det för dig?

    SvaraRadera