lördag, oktober 22, 2011

Morgonstund har..tända ljus och drickyoghurt!

Det var länge sedan jag åt frukost i soffan framför Nyhetsmorgon på tv4, men idag så. Kan avslöja att det som lockade mig upp från sängen var vetskapen om att Cecilia Blankens idag är gäst och diskuterar bloggande. Har skickat iväg en fråga via tv4's chatt om hur Cecilia, som är en av mina favoritbloggerskor, ser på gränsdragningen då man bloggar om sina barn. Hoppas att det kommer ett huvudetpåspiken-svar, det skulle jag verkligen behöva.

Strax blir det morgonprommis, och sedan kanske lite bak innan det är dax att åka iväg till jobbet. Ha en skön lördag!

5 kommentarer:

  1. Sv: Japp, tänk om du är vuxen! Hjälp! ;)

    Nädå, jag tror man ska ha sin längtaefterstan-period. Var sak har sin tid. Jag blev så less på den där hetsen som hela tiden var hemma i västsverige. Och där allt skulle vara så arrangerat och speciellt hela tiden. Det är framförallt det som är skönt att slippa. Och jag vägrar nog att bli vuxen..:)

    Och visst är det härligt med lugna morgnar för sig själv. Fast förstår om du längtar efter familjen också! Men det ena hade inte varit utan det andra! Ha en mysig fördigsjälvhelg!

    SvaraRadera
  2. Ja, precis! Det är ju så konstigt att man inte får träningsvärk. Men du får alltså dag två träningsvärk? Hur länge håller det i sig? :)

    Fin blogg! Kram.

    SvaraRadera
  3. Åh, det där är en fråga som jag också tycker är intressant att diskutera. Kan du inte skriva något om det sen?

    SvaraRadera
  4. åh vad härligt det ser ut! Jag fick lite egentid när pappan, mostern och lillan gick iväg på simskola nyss! LYX! Vad sa Blankens om din fråga?

    SvaraRadera
  5. Ja det är verkligen himla svårt det där med barn och bloggande!

    SvaraRadera