måndag, oktober 24, 2011

Mina franska shorts

Idag på jobbet kom det in en tjej i 20årsåldern (lite yngre än mig uppskattningsvis, eller iallafall inte lika kärringaktig) tillsammans med sina kompisar. Dom såg sig omkring och pratade sinsemellan innan hon kom fram och ursäktande frågade vart jag köpt mina shorts, om jag trodde att de gick att få tag på och sedan tillade att de var grymt snygga.

Alltså, förstå min lycka. Förstå att jag fick känna mig som en cool fashionista när jag svarade "-Dom har jag köpt i Paris, så jag tror inte att de går att få tag på här". Hon förstod det nog inte, men hon gjorde min dag. En dag av 365 får jag ge ett imponerande svar på en fråga om mina kläder. Åh vad cool jag är! Nu har jag ett coolhetspoäng gentemot alla tusentals tantpoäng.




Franska shortsen!


5 kommentarer:

  1. Sandra21:26

    Jag hissar flaggan för att det var döskallarna på dom som fångade deras intresse(ser då ut som att det är en silverdöskalle på vardera sida på dom) :). Men hjälp vad lintotten nere i hörnet håller på att växa ifrån mig. Det är sorg i hjärtat för att jag inte kan träffa er så ofta som jag skulle vilja/önskar(MINST 1 ggn i veckan skulle det isf vara). Hon har väl hunnit inviga sin första gnuggistatuering innan jag träffar henne nästa gång :(. Kramar till er finingar.

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Grattis!

    SvaraRadera
  3. Coolt Hanna! :-D Sådant är roligt!

    SvaraRadera
  4. Haha härligt Hanna! Dom får du inte glömma och packa ner när ni kommer och hälsar på i Paris;)
    Sv: måste tyvärr göra dig besviken att bilden på outfiten är den enda jag tog och har! Men det andra har jag gjort ett försök med:)

    SvaraRadera