lördag, oktober 29, 2011

Jobba sig litegranna

Inte hade jag haft något emot att njuta av den här fina höstdagen utomhus istället för att jobba, men det är bara att gilla läget och ställa sig bakom kassan. Det blir nog kul det med!

Slocknade i soffan igårkväll och vaknade inte ens av att Astrid vaknade kl 23 och blev nedhämtad av sin pappa. Och inte dög det att sitta i hans famn och mysa, nej hon kröp upp och lade sig tillrätta med ansiktet på min rumpa, och somnade sedan pang bom. Ni kan ju tror att jag blev förvånad då jag vaknade och insåg att jag blivit sovplats, Darlingen hade fotat det hela och det såg rätt lustigt ut.

Bloggen är inte riktigt prio ett just nu, ska försöka hinna svara på era kommentarer idag och kan lova att jag har en allvarlig skrivklåda med tusen viktiga saker jag vill diskutera med er.

Trevlig helg!
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

  1. Hahaha den bilden får du ju lägga ut hörru ;-)

    SvaraRadera