lördag, oktober 01, 2011

Dagens fångst

Jag skulle inte handla något speciellt på Ikea eller i övriga Happis idag. Pyttsan, kom hem med en hel del ändå. Bland annat en potta, finfina stövletter med kilklack från Skopunkten och en godispåse från Candyworld fick följa med hem, så alla i lilla familjen fick något. Vem som ska ha vad kan ni ju gissa, kan avslöja att pottan inte är till mig iallafall!

Ögonlocken börjar redan kännas tunga, funderar på om jag ska ta och packa upp samt ställa i ordning det nya och sedan krypa ner under täcket med en tidning.

Hoppsan, det gick fort och är nu gjort. Här får ni bildbevis på allt som följde med hem, förutom två kuddfodral som råkade följa med Jocke och påslakanen från Ikea som jag just hängde upp i torkskåpet.




3 kommentarer:

  1. Åh så mycket tjusigt du hittat! Allt bra annars? börjat jobba än?

    Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Anonym01:34

    Fina grejer! Vi ska också på Ikea imorn, får se om nåt får följa med hem!

    SvaraRadera
  3. Anonym: Hoppas att ni kom hem lika nöjda som jag! :)

    SvaraRadera