onsdag, oktober 19, 2011

Bussåkarbruttan

Kanske var det lite övermodigt att kliva upp 50 minuter innan vi skulle gå till bussen. Men det gick! Och det var så mysigt att ligga i stora sängen med den lilla älsklingen bredvid som pappan hämtat över. Trots att hon stoppade in sin knutna näve i munnen på mig varje gång jag gäspade och utövade kickboxning på mina revben.

Idag är jag ledig eftersom jag jobbar i helgen, och dagen ska startas med babysång inne i stan. När vi kommer hem till Sävast ska vi käka lunch och sedan promenixa till Jenny och Lucas, känns väldigt konstigt att vi inte setts på..ja, flera dagar! Sen får vi se vad dagen bjuder på efter det. Kanske man ska festa till det och starta en tvättmaskin?
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

  1. Hoppas att ni har en riktigt bra dag!
    Här hostar och snorar vi för fulla muggar (mest jag)

    Klart att det är J:s jobb, nåt kul ska ha väl få ha ;-)

    SvaraRadera