fredag, september 02, 2011

Min rosafluffiga dag

Trodde att orken skulle tryta under dagen efter mitt tidiga uppvaknande, men inte det. Det har varit fullt fart och hela dagen har jag bara varit så..glad! Inte för att jag annars brukar sitta i soffan och gråta under eftermiddagarna, men den här dagen har verkligen haft en fet guldkant omkring sig. Vi har hängt med underbara vänner (både mina och Astrids), promenerat några sköna kilometer, ätit goda kakor, surrat fler än sju stugor fulla och skrattat väldigt gott. Bara rosa fluff rakt igenom!

Att se Astrids ögon lysa av lycka då hon busar med sin farfar, känna då hon kryper upp i ens famn och myser in sig, sms:a med en älskad vän och att höra Darlingens "HALLÅ" när han kommer hem för helgen. Det är underbart!




Astrid och Lucas, underbara ungar! ♥

1 kommentar:

  1. Åh, sådana dagar är härliga!

    Ja, jag är så tacksam att jag får må så bra som jag gör. Men nu tycker jag det är dags att lilla bebis kommer ut!

    Ja, filmen var lite knepig och läskig, men bra ändå. Jag hade hört så mycket gott om den så hade kanske lite för höga förväntningar.

    SvaraRadera