torsdag, september 15, 2011

Luna Dsign

Nån kanske minns att jag tipsat om Luna Dsign tidigare? Iallafall så har hon så fina grejer att det tåls att tipsas igen! Eller vad säger ni om den här babymobilen med fåglar och moln, den här fina tavlan eller alla fina Lunor? En som visserligen redan flyttat hem till någon, men är för charmig är Floyd. Det kanske inte kommer som någon överraskning direkt att det är en av mina favoriter eftersom jag har pippi på fåglar. Alla Lunor har en egen historia som följer med dem, extra kul!

Hela webbshopen hittar ni HÄR, men snart öppnas det även gårdsbutik! Återförsäljare i Luleå är Hafva, och i Stockholm finns det Lunor hos Juliet.

Malin som driver Luna Dsign bloggar även HÄR.



Snorklan är ju också för tjusig!

3 kommentarer:

  1. Hej! Jag skäms oerhört, din kommentar har jag läst och tänkt svara på. Idag publicerade jag den och nu besvarar jag den - och du skrev den i juni. Jag ligger efter med så sjukt mycket efter mitt sommarjobb, helt galet. Kul att du kikade in på min blogg!

    Det är ju väldigt jobbigt att inte få veta anledning också till att man inte får barn på vanlig väg, fördelen är ju att det kanske funkar bättre nästa barn när kroppen förstått hur det fungerar :-) Vilken härlig presentation du hade om familjemedlemmarna, skrattade gott och speciellt om din sambons sockludds-spridande!! :) Vi hörs, sköt om dig! Kram Jannica

    SvaraRadera
  2. Jag är så grymt imponerad av Malins saker. Förra året på hantverksmässan köpte jag ett kort som hon har gjort som jag satt ultraljudsbilden i (i magen) Jag läste i hennes blogg att hon skulle vara på mässan i år också, så vi får se om vi ska dit då i så fall kommer nog en Luna att få följa med oss hem!

    SvaraRadera
  3. Ja idag har han nästan vart som vanligt :)
    Ja jag hoppas dom gör de :P

    Nej vi lever inte ihop längre, men vi är fortfarande väldigt bra vänner. Kommer alltid å vara en av mina bästa vänner :)

    Kram

    SvaraRadera