måndag, september 19, 2011

Leaving on a jetplane

Nu är vi påväg mot flygplatsen för hemfärd. Första sträckan blir Växjö-Arlanda, och sen fortsätter vi med Arlanda-Luleå. Jag mitt klantarsel glömde bärselen hemma, men så blev jag räddad av storasyster som hade deras kvar. Aldrig att jag tänker resa och promenera runt på flygplatser utan bärselen så länge Masse är liten, den är verkligen guld värd.

Vi har haft elva superhärliga dagar på rymmen hemifrån, men visst ska det bli skönt att komma hem också. Darlingen håller på att längta ihjäl sig efter oss, och blev inte road då jag sa att jag skulle lämna Masse här ett tag. Tänk att han tidigare inte varit ifrån henne en enda natt, och nu har han inte fått kramas med henne på en hel vecka. Det måste kännas som tortyr..

Men nu är vi påväg hem farsan! Tjoho!
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 kommentarer:

  1. Jag förstår att pappan längtar efter er, för det gör vi också!

    SvaraRadera
  2. Hoppas resan hem går bra.

    SvaraRadera