torsdag, augusti 18, 2011

Mammahäng hos oss idag

För första gången sedan gud vet när åt jag idag frukost i ensamhet. Mycket märklig känsla att dricka varmt thé till smörgåsen, och att inte mata Astrid med höger hand och mig själv med den vänstra. I vanliga fall när hon tar sovmorgon hörs det joller från hennes rum kring halv nio. Idag steg jag upp klockan åtta och väntade på uppvaknandet, men blev så hungrig att jag som sagt åt solo. Klockan halv tio behagade damen att öppna sina ögon! Något slags rekord för hennes del tror jag.

Nu ska vi pyssla på lite här hemma, senare idag kommer det hit ett gäng mammor och kids för fika och lek. Både kändisar och okändisar, ska bli riktigt kul! Kan säga att jag är sjukt nöjd över vår grupp på facebook där vi nu är 21 morsor. Hittar man på något så passar alltid dag/tid/aktivitet någon, förhoppningsvis ska jag kunna hitta tid att fortsätta hänga gäng även efter att jag börjat jobba.

Ska berätta om vårat getingmörderi senare, och har ett gäng bilder som säkert kan roa någon. Vi var inte vackra men hänsynslösa!



Idag är Masse Villervallig och har för första gången en hel outfit i stlk 74. Jag började nästan tro att hon skulle vara en 62:a tills första klass, men se på rackarns!

2 kommentarer:

  1. Livet på BB går på kanal 5 på Onsdagar klockan nio :) Det får du spana in..

    Joel har precis börjat använda stolek 80 på Byxor, liiite långa men samtidigt så tycker jag 74 är lite för precis i längden. Så hellre stora än korta :) Men 74 går bra på bodys.

    Förresten glömde ju svara på din fråga om jag och Martin är långa :)Jag är 167 och Martin 184 tror jag, så rätt "normalt" Men längden kommer helt klart ifrån Martins sida. Hans bror är över 2 meter och har fått ta sprutor för att hämma längden. Han är bara 18 :) Jag hoppas verkligen inte Joel blir såå lång! :S

    Hoppas ni får en mysig dag! KRAM

    SvaraRadera
  2. Så roligt med mamma och beibshäng. Här hemma fortsätter vi med våran sjukstuga, min hosta verkar tyvärr inte bli bättre...Nu har även J börjat att känna av en förkylning.

    Känner att jag snart kommer att börja att klättra på väggarna och även Cornelia.

    Vi vill också ha lite mammahäng ;-)

    SvaraRadera