onsdag, augusti 31, 2011

Inte i mina drömmars trädgård

Här ska det bli fjärrvärme, smart att jag klippte häcken och gräsmattan kom jag på i efterhand. Inte så nödvändigt kanske, men det måste ju vara roligare att gräva i en fin gräsmatta än i en ovårdad. Jag tänker på arbetarna jag!

Annars har jag haft så fullt upp med roliga och stressiga grejer hela dagen att bloggen blivit ignorerad, men så är det ju ibland. Vi närmar oss hektiska september med älgjakt, bröllop, födelsedagar och begravning, och än har alla pusselbitar i planeringen inte blivit lagda.

Och så var det ju det där med att hitta en bil, men det jobbar vi på. Strax är vi framme i Norrfjärden där vi ska kolla på en Passat!
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

  1. Ni har mycket o göra ni! :-) Klart ni ska ha en Passat! (säger den som snart också är Passat-ägare)

    Hoppas ni iallafall är bilägare igen, måste vara lite handikappande utan.

    kram till er!

    SvaraRadera