söndag, juli 10, 2011

Vamos a la playa

Jag ljuger inte, överdriver inte det minsta när jag säger att det är SJUKT VARMT i vattnet här på Näset. Det blåser rätt friskt, så vågorna är härliga att hoppa i och man fryser inte det minsta lilla. Astrid tjöt av skratt när vi busade med henne ute i älven, sicken härlig dag vi har.

Rätt "kändis"tätt är det här också, Sandra&Anton hade farit härifrån precis innan vi kom, och vi har träffat Catrin med familj och några grannar från kvarteret.

PALINA: Det är här ni ska vara idag!
Published with Blogger-droid v1.7.2

1 kommentar:

  1. Vad härligt att ni har haft en sån bra dag på näset. Tyvärr var jag inte hemma när ni vinkade utan jag var i gammelstad annars hade jag självklart vinkat tillbaka ;-)

    Måste också ta och åka till näset nån dag, skönt att inte behöva frysa i älven!

    Kram

    SvaraRadera