tisdag, juli 26, 2011

Hemma efter Umeåtrippen

Ensam hemma, det känns..underligt och ovant! Vet inte sist jag var hemma själv, den senaste tiden har vi rantat runt och levt i symbios alla tre dygnet runt känns det som. De få tillfällen man varit solo har man haft något annat i görningen och inte befunnit sig avslappnad i soffan, som jag gör nu. Pappan och den lilla är och storhandlar!

Minisemestern till Umeå var riktigt härlig, vi har promenerat, fikat, ätit, promenerat lite till, jag har hunnit med två löprundor, badat, shoppat, åkt bilsightseeing och hälsat på Evelina och Micke! En av de absoluta höjdpunkterna blev det sistnämnda, kan inte säga det tillräckligt ofta att I LOVE YOU BLOGGEN för att jag träffat så många fina människor genom dig.

Bloggdejten bjöd på the i snygga koppar, en hel del surr och en husesyn som fick mig att vilja flytta helst igår till ett hus med mer personlighet än vårat massproducerade. Nåja, var sak har sin tid, kunde vi konstatera. Tack fina Evelina och Micke för en trevlig kväll!

På vägen hem svängde vi in i Högsböle och hälsade på kusin Erik, Jenny och alla djuren. Alltid lika trevligt, och kul att få träffa på lite roliga djur! Astrid var intresserad, men väldigt försiktig. Tror att fåren var mest spännande, och kan gissa att hon om några år kommer tjata om att få åka och hälsa på. Då hoppas vi att en liten gris flyttat till gården, om inte annat får vi väl ta med en själv ;)

Jag var flitig med fotandet under början av våran lilla tripp, men tog inte en endaste bild under den senare delen. DÅLIGT HANNA! Ska verkligen försöka bättra mig, det är ju så kul att ha kvar foton att titta tillbaka på. Några foton har det iallafall blivit, här får ni se 4 av dem.




1 kommentar:

  1. Tack själva för den trevliga fikastunden igår och presenten! Det var så roligt att surra med er att det nästan inte gick att sluta. Tiden räckte liksom inte till. Jag hoppas att vi kan göra om det någon gång :-) Vad skönt att läsa att ni kom hem välbehållna. Kram på er

    SvaraRadera