torsdag, juli 07, 2011

Badkar på ingående!

Ett kar från Svedbergs med halvfront är nu beställt! 140x70cm mäter det, dvs 20cm kortare än det vi hade tidigare. Det gör mycket på liten yta! Vi har provsuttit det båda två och tror att det kommer bli jättebra, för en kortbent en som mig gör det ingen större skillnad, för Darlingen blir det lite kallt om knäna. Det må så vara, han är ingen storbadare ändå. Praktiskt med halvfront, det blir lättstädat under. Det går att köpa till så man klickar på till helfront, men jag tror på det här alternativet.

Enda kruxet är väl att det blir levererat mitt under semestern, kring den 20:nde. Nåväl, bara att gilla läget och hålla sig hemmavid då. Vi beställde det från Badshop som var klart billigast.



Bild från Svedbergs

2 kommentarer:

  1. Det där badkaret kommer att bli riktigt snyggt i erat badkar!

    SvaraRadera
  2. Vi har exakt det där i vårt badrum och jag tycker det är toppen. Speciellt med halvfront för det är så lätt att hålla det fräscht under. Och jag har även badat med båda barnen däri, det var trångt men mysigt!!

    SvaraRadera