söndag, juni 05, 2011

Vi överlevde stormen!

Ser nu att mina inlägg från igår aldrig kom upp, det beskyller jag Stormen för! På vissa ställen i skogen kring Bredsel/Vidsel ser det ut som ett enda plockepinn. Under ovädret satt vi inne i inglasningen och hade det mysigt, sen när vi begav oss ut fick vi se att det var värre än vi trott.

Strömlösa blev vi från förmiddagen till sent på kvällen, och konstaterade att det är en konst att leva utan el. Idag var jag och Sandra ut promenad bland förödelsen och fick bevis på att citycrossarna verkligen går att rulla offroad, bildbevis kommer senare!

Nu är vi påväg hem, även där har stormen dragit fram så det ska bli intressant. Tydligen har grannarna jagat reda på våra utemöbler, hej och hå vilket oväder!
Published with Blogger-droid v1.6.9

2 kommentarer:

  1. Hoppsan hejsan! Ja tur ni inte blåste bort då ;-)

    Fripinkarn nedanför fick mig att skratta, var det långt hem antar jag? Hi hi!

    SvaraRadera
  2. Jo det kan man verkligen kalla storm.

    Jag fick också leta reda på lite grejer här på gården...

    Vet du om blogg.se har nån app så att man lättare kan blogga genom mobilen?

    SvaraRadera