torsdag, juni 30, 2011

Skön dag från start till slut

Dagen blev alldeles, alldeles underbar. Vackert väder och härligt sällskap, vad mer kan man begära? Jag blir alltid så varm i hjärtat när jag ser Astrid med andra barn som är så fina och omtänksamma mot de mindre. Och besiktningen gick bra! Tror det var min blommiga klänning som gjorde susen.

Efter att vi ätit middag här hemma så kom Palina förbi för att gratta Darlingen. Vi fikade, Astrid som var insmetad i gröt och puré-glass badade balja på köksgolvet, och sedan blev det en omgång Uno då den lilla hamnat i säng.

Elina och Crille firade sin semester som startar imorgon, jag firade min härliga föräldraledighet och Patrik, han sörjde över att behöva jobba imorgon. HAHA, rätt åt han! Komma här och spöa mig i Uno va..

4 kommentarer:

  1. Tack för pepp! Man är oftast rätt dålig på att "se om sig själv", men det behövs ibland! :) Ha en underbar sommar ni med, fortsätter att följa er även om min egen blogg vilar lite, kram!

    SvaraRadera
  2. Måndag är den enda dagen jag vet nu på rak hand att det är nåt inplanerat. Men vad tror du om tisdag eller onsdag?
    Idag jobbar Jimmy sista dagen så sen har jag bilen när jag vill ;-)

    SvaraRadera
  3. patrik17:51

    Så går det då man spelar mot mig, mr. UNO

    SvaraRadera
  4. Pa: Vänta du bara! Ska ta med mig Uno till stranden och ge dig storstryk nån dag..! :)

    SvaraRadera