tisdag, juni 21, 2011

Jätteroliga Hanna

Knack knack, sa det på dörren klockan 8. Han kom tillbaka hantverkaren, jag var rädd att han skulle blivit skrämd av mitt dåliga skämt igår och inte tänkte komma tillbaka. Men det gjorde han! (När han kom tillbaka efter en stunds frånvaro igår, kanske var det lunchen, satt jag och monterade ihop diverse badrumsinredning. "-Jag är snart färdig!" hojtade jag då, "-Bäst att du lägger på ett kol!" Just trevligt sagt, han tyckte säkert att jag var jätterolig.)

Just nu gömmer vi oss på ovanvåningen för att inte mamman ska få mundiarre och råka skrämma iväg/förarga honom. Eller så är det så att den lilla just sovit förmiddag och vi tar det lugnt i vår säng. Såhär ser vi ut iallafall:



Kanske är bäst att vi tar bussen till Luleå och hänger med Anna, Edvin, Nina och Nion. Lite fika skulle inte sitta fel, så det låter som en bra plan!

1 kommentar:

  1. Inte kan du skrämma iväg hantverkaren, du är så trevlig så han tycker nog bara att det är roligt

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera