onsdag, juni 29, 2011

Ikea, vart är mitt vattenlås?

Idag tog hantverkar-Mattias sitt pick och pack och lämnade oss med ännu ett fint badrum. Det gick verkligen undan med badrum nummer två!

Vi har spenderat kvällen med att montera ihop badrumsmöbler och fixat lite smågrejer, i helgen ska badrummet göras klart. Så långt som det går iallafall, för första gången har vi fått en ofullständig kartong från Ikea! Har skickat ett mail och hoppas att det löser sig, för jag älskar det blågula varuhuset och vill fortsätta göra det.
Published with Blogger-droid v1.7.2

1 kommentar:

  1. Vad irriterande att inte ha fått allt man behöver. Jag älskar också ikea. Hoppas att det löser sig för er.

    Jag fick hem lite förstoringar igår på bilder som jag tog på midsommar, så nu börjar jag att känna att en ikea tripp igen är nödvändig då jag bara vill ha svarta ribba ramar, men det känns lite onödigt att bara åka för att köpa ramar...

    SvaraRadera