onsdag, maj 18, 2011

Award

Em har skickat en award, tack och bock för den fina du! Vi har följts åt under tiden Ettan och 23:an befann sig i våra magar, och de kom till världen med 1,5 veckas mellanrum. Det är så kul att ha delat graviditetsfunderingar och nu få se våra små tjejer följas åt i utvecklingen. Nästa gång jag tar mig till Umeå måste vi ses!

Reglerna för Liebster Blog Award ser ut så här:

Denna bloggaward lämnas över till 3-5 av dina favoritbloggar, som har mindre än 100 följare. Awarden går vidare till de du valt ut, genom att du lämnar en kommentar på deras blogg. Berätta för dem att deras blogg är en av dina favoriter och att de har utvalts till Liebster award. Den som får awarden länkar till den person som gav den till dem, och tre-fem av hans/hennes favorit bloggar med mindre än 100 läsare.


Jag skickar vidare till Jonna, Evelina och Sara!

2 kommentarer:

  1. Tusen tack för awarden, nu har jag skickat den vidare!!!!

    SvaraRadera
  2. Ja vi måste absolut ses! Kan hända att vi åker förbi norröver också nångång, man vet aldrig. Det är ju iofs vanligast att jag är en sväng i Kalix, Luleå och Happis. Men det kan hända att det går att rodda nått under sommaren :)

    SvaraRadera