tisdag, april 26, 2011

Tillbaka till verkligheten

Det finns verkligen inget som kunde gjort påsken bättre. Strålande väder, en glad Astrid, grillad korv och vi har träffat massor av fina vänner! Det har promenerats en hel del, Bredsels Boulemästerskap har ägt rum, vi har spelat kubb, myst på altanen, och hälsat på lite folk. Astrid har hunnit träffa Filip, Hugo, Melvin och Isa, nu kanske de inte har så stor glädje av varann, men tänk nästa påsk vilken fart det ska vara!

Det märks att man varit frånvarande i bloggvärlden då det är mycket att läsa ikapp, men turligt nog tycks jag inte varit den enda som låtit solstrålarna utkonkurrera bloggandet. Dock har jag blivit med android-telefon, så det är lite lättare att uppdatera sig nu än tidigare.

Idag ska vi pyssla på lite här hemma, räkningarna ska betalas (bara jag hittar min bankdosa så), och förhoppningsvis träffa Lisa. Om inte så ska nog förrådet få sig en städning, tro mig när jag säger att det behövs!



Astrid bullade upp kinderna och bjöd på ett smajl, hon tycks gilla påsken!

1 kommentar:

  1. Jag tycker absolut du ska trycka upp en body med 23:an. Jag ska definitivt göra det om sjuan fortsätter bo hos mig.
    Tack för tipset! :)

    Kram

    SvaraRadera