tisdag, april 19, 2011

Lilla chefen


Sömndiktatorn har sagt sitt, nu kliver vi upp!

3 kommentarer:

  1. Ja, tänk att en sån liten, liten människa kan ha sån makt. Jag kan berätta att det går aldrig över;) Jag tror att när mina söner är gamla med hatt och rock så kommer jag ändå att mamma dom. Fråga om de vill ha glass eller lite godispåse.....
    Hälsar farmor Ingrid från Uppsala där vi har +19 och sol

    SvaraRadera
  2. Haha, då vet jag vad som väntar ;)

    SvaraRadera
  3. Det är nog jobbigt när det är så här att de bara gnäller, men det kan ju som sagt bara bli bättre då bara det börjar svänga :)
    Idag vaknade jag 4:44, lite i tidigaste laget och jag kunde absolut inte somna om och sen vaknar tösen en timme senare, suck! men jag lyckades få henne att somna om en stund till sen som tur var!

    Kramar!

    SvaraRadera