söndag, mars 27, 2011

Vackert wedding

Gårdagens bröllop, jag har bara en sak att säga. Wow, wow, WOW! Det var utan tvekan det vackraste bröllop jag varit på, vigseln utomhus i Storforsen och festen i ett sagolikt vackert piffat kulturhus. Jag trodde inte mina ögon när vi kom in genom dörren, att en gammal gymnastiksal omgjord till biograf kunde bli så vacker.

Lillan uppförde sig fint under vigseln och början av middagen, men visade sedan lite av sitt humör då hon blev trött. Under vackert fiolspel protesterade hon ordentligt och var jättetrött utan att komma till ro så jag bestämde mig för att åka hem och lägga henne. Pappan var trött och lite småhängig så han hängde med, vid halv 11 kom vi hem och den lilla slockade på en gång. Tack Frans och Lina för en underbar kväll!

Här får ni en sneakpeak:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar