lördag, mars 12, 2011

Thank you for the laughing, the songs you're singing

Hej och hå. Bloggvärlden har varit lågt prioriterad de senaste dagarna, jag har haft fullt upp med gott sällskap i den riktiga. I torsdags hämtade jag och Astrid moster Jessica i Luleå, och igår kom John och morfarn hit. Det blev pyjamasparty med en hel del skratt, god mat och fika. Imorse åt vi oss sprängfulla, sedan kom jag på att det fanns semlor och så fyllde jag gästerna ännu lite till. Själv blev jag inte hungrig förrän nyss, den där frukostvåfflan gjorde ett ordentligt jobb.

Tack så mycket kära ni för besöket, det har varit så roligt att få dela Astrid-vardagen med er! Mostern är en hejare på att sjunga och busa, den lilla har skrattat så hon kiknat. Snart måste vi pallra oss ner till kungliga huvudstaden, skäms på oss som inte hälsat på än..

Idag fick vi även besök av Erik, Jenny och de fina fyrbenta! Inte blev jag mindre sugen på en hund i familjen, men var sak har sin tid och det får vänta. För tillfället har jag händerna fulla även utan hundkoppel, den lilla har under större delen av dagarna min odelade uppmärksamhet.

Nu ska jag ägna melodifestivalen lite uppmärksamhet, kanske ska jag även dricka min miljonte kopp röd söder, favorit-theét just nu. Godkväll!

2 kommentarer:

  1. tack! :D Ja de är svårt att låta bli! Har lyckats hålla mig ett bra tag nu men kan nog snart inte hålla mig så länge till innan jag börjar handla en massa kläder, hehe :) Kan tänka mig att de va extra svårt för dig att hålla dig undan när du jobba på en klädaffär och dessutom på barnavdelningen ;)

    SvaraRadera
  2. Anonym12:55

    å, det var så fint att vardagsmysa med er alla. Lite ont i magen har jag över att det inte blir så ofta, men vi får skärpa oss på den fronten!/Jessica

    SvaraRadera