torsdag, mars 10, 2011

Supergratis.se

Igårkväll registrerade jag mig på Supergratis, en sida där man genom att t.ex. besöka websidor och vara med i tävlingar samlar poäng till olika varor. Jag trodde inte att det skulle vara så enkelt, men när jag loggade in nu på morgonen fick jag se att jag har 1366 poäng. De poängen kan jag byta in mot valfri vara/varor, nu räcker de t.ex till två rikspresentkort á 50kr! Tror att jag ska samla lite till, men vet inte riktigt till vad. Fler presentkort kanske?

Det finns aktiviteter som kostar, t.ex. att du beställer hem "gratis" sockar men betalar frakten eller att du shoppar på en websida genom supergratis.se (t.ex. eleven, cdon, bluebox). Då man är med i tävlingar godkänner man att ta emot reklam, men det gör jag så gärna när jag får betalt för det!

Om du vill bli medlem så klicka HÄR för att bli värvad av mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar