lördag, mars 05, 2011

Dag 5 - Fem sanningar om mig

-Jag skulle gladeligen bli på tjocken igen NU, men jag skulle inte fixa att få en till bebis om nio månader. Undrar om man kan få vara gravid i sisådär två år?

-Mitt "natthumör" är hemskt. Det har blivit mycket bättre sen Astrid kom, men från början ville jag bara krypa in i påslakanet och gömma mig när det var dax att kliva upp om natten. Stackars Darlingen har fått höra ett och annat..

-Vardagslyx har blivit ett uttjatat ord, men jag älskar det ändå. Köpa onödiga små prylar åt mig själv, en massa tidningar, hudvård osv.

-En av mina favoritfilmer är En värsting till syster 2. Whoopi Goldberg spelar nunna och musiklärare i en allmän skola. Låter som en kanonfilm va?

-När jag blir nervös vid karusellåkning så börjar jag skratta hysteriskt. Sen skriker jag som en stucken gris. Åh vad härligt det är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar