tisdag, mars 15, 2011

Dag 15 - Mina drömmar

Jag vet inte om jag har så många drömmar. Den självklara biten som att jag hoppas vi alla får vara friska, leva lyckligt och länge finns självklart där, men den antar jag att de flesta av oss delar? Det enda jag kan komma på är att jag drömmer om att vi i framtiden ska kunna ha möjlighet att resa, både själva och tillsammans med Astrid. Det är nog vårat största gemensamma intresse, som jag hoppas och tror att vi ska kunna fortsätta med trots att vi blivit föräldrar.

Nästa resa blir nog en chartertripp, vi är sugna på att åka redan i vår, men måste räkna efter i finanserna för att se om det ska vara möjligt. Lite sol och värme skulle inte skada, och förhoppningsvis skulle våran lilla badanka Astrid trivas bra i barnpoolen.

Man skulle nog kunna se det som att jag blivit bättre på att leva i nuet och inte ständigt drömma om framtiden och vad jag vill att den ska innehålla. Nu har jag allt jag vill ha!



Astrid på sin andra utlandssemester i magen, Turkiet i v.24

1 kommentar:

  1. Klart ni ska kunna fortsätta resa, mysigt att åka iväg hela familjen & har ni möjlighet till en sista minuten behöver det kanske inte kosta multum...

    SvaraRadera