tisdag, februari 15, 2011

Om jag är nöjd?

ATT jag är nöjd, känner mig som en riktig glamourmama i mina lockar! Det blev kapade toppar, lite uppklippt och kortare framtill. Svårt att se då det är lockat, men ni får se när jag tvättat håret. Var i valet och kvalet om snedlugg, men min eminenta frisör fick mig att prova den här varianten, och om det inte känns bra så får jag komma tillbaka och få tillkapat en lugg.

Det är alltid lika spännande då man tvättat håret och ska försöka få till en vettig frilla själv efter ett frisörbesök, ska det gå eller inte..Jag är hoppfull denna gång!

12 kommentarer:

  1. Anonym17:22

    Vilken hot mamma! Blev ju super bra!
    /Elina

    SvaraRadera
  2. Anonym18:30

    o, fantastiskt snyggt!
    /Jess

    SvaraRadera
  3. Anna J18:31

    Supersnyggt :) Och Astrid ser ut som en liten docka där hon ligger! Edvin känns helt plötsligt som en jätte nu när han ligger och ammar haha.

    SvaraRadera
  4. Det blev ju jätte snyggt :)
    Det är alltid intressant efter första tvätten när man varit och klippt sig, man funderar alltid hur sjutton ska man få det lika som det var innan man tvättade håret!

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Åh vad fin du är! Håret blev jättebra :)

    SvaraRadera
  6. Det blev ju supersnyggt ju ;)

    SvaraRadera
  7. snyggt! jaa, verkligen glamouröst : ).

    SvaraRadera
  8. Vad jättesnygga ni är! Du med håret och Astrid utan :)

    SvaraRadera
  9. Meh, tack era gull! :)

    SvaraRadera
  10. Anonym13:23

    Hur snyggt som helst lillasyster!
    /Linda

    SvaraRadera
  11. Tack syster ;)

    SvaraRadera