lördag, februari 19, 2011

I freakin' love Mark Levengood!

Jag har inte tagit mig tid förrän imorse att kolla de två senaste avsnitten av Gokväll Lördag, men då Lillan slocknade som en klubbad säl efter lite käk så passade jag på. I förra veckans avsnitt var bl.a Mark Levengood gäst, och han är ju så härlig. De pratade om Mark's jobb för Unicef, och halkade in på ämnet barn. Ebba ställde då den mycket bra frågan:

"-Och när allting känns hopplöst och omöjligt och den bara skriker och jag inte vet vart jag ska vägen?"

Mark började då sitt svar med:

"-När allting känns för dig väldigt hopplöst och barnet bara skriker och har kolik och inte alls är så sött som i tidningen Mama, utan det är fult och så kräks den på din klänning.."

Ni måste bara lyssna, klicka in er HÄR och börja kolla från ungefär 20:20, det är så klockrent!

1 kommentar:

  1. Anonym19:52

    Klockrent, klockorna klämtar - eller ringer för dig och Mark? :-)

    SvaraRadera