onsdag, februari 16, 2011

Det här vill jag handplocka

Vet inte om det är mitt "ohandlande" som gör det, men helt plötsligt hittar jag tusentals saker jag vill köpa. Förhoppningsvis hinner jag glömma bort en del innan det blir mars, för annars blir det vatten och bröd till frukost, lunch och middag här på kullenvägen. Senast i raden är ALLT från Handplockat's blogg! Tror inte jag vågar besöka butiken i Älvsbyn (butiken i Luleå har nu stängt) förrän andra sidan månadsskiftet, finns en överhängande risk att jag bryter mot köpstoppslagen då. Jag vill inreda om i köket, om jag smörar riktigt ordentligt för Darlingen så kanske han inte protesterar..det var ju trots allt 3 månader sen sist!



Såhär får det gärna se ut i mitt kök i vår..
Bild från Handplockat.

2 kommentarer:

  1. Ja, jag har tänkt köpamig ett par handskar, men dom hade fel storlek på Sportringen. Får kolla då jag kommer mig till stan.

    SvaraRadera
  2. Haha vi verkar vara i lite samma stimm, dina favvosockar har jag likadana och de håller(jag använder mina dagligen och har gjort sedan i sensomras)jag har precis fyndat virkade bakverk åt Arvid och besöker handplockat felra gånger i veckan. Känner för att unna mig lite nu, snart är det föräldrapeng igen och en liten bebbe som slantarna skå gå till;) Fin du blev i håret!!

    SvaraRadera