fredag, januari 21, 2011

Helgens planer

Snart kommer pappa Stråmo hem från jobbet, och då ska vi bege oss till Luleå för att kolla efter ett par skidor åt herrn. Jag håller mig gladeligen från att åka skidor på längden, föredrar att åka utför. Kolla på, det gör jag gärna från soffan, men mina skills i skidspåret är inget att hänga i granen. Jag blir mest arg. Sedan blir det antagligen Let's Dance, eller skrikfest. Den som är vaken får se!

Imorgon ska vi mysa under dagen, förhoppningsvis ta en lång promenad och sedan åka till Palina för att fira Elina som nu är färdig med skolan, hip hurra! Och jag hurrar ännu mer över att jag nu har anledning att klä upp mig i fin klänning även denna lördag. Dessutom anar jag att vi kommer bli sprängfyllda av god mat, man brukar kunna rulla nedför trappen efter besök på Södra Vretvägen nämligen..

På söndag åker vi till Bredsel för mys med svärfamiljen, tror att det där finns fler än en person med stark Astrid-abstinens. Sedan ska vi även gratta finaste Filip som fyller 3 stora år (TRE alltså, jösses) innan vi beger oss hemåt igen.

En riktig myshelg med massor av mysiga människor!

2 kommentarer:

  1. Ses på lördag! Ska bli kul och få se det lilla underverket, och er också förstås!! Det är ju tack vare er hon finns ;D

    SvaraRadera
  2. Låter som en toppen helg!! :) Här blir det också en långpromenad, sen vete tusan vad vi ska hitta på. Det är lilleman som styr ;) Kram till er!!

    SvaraRadera