måndag, januari 03, 2011

Besökstid

Här har vi riktiga besöksdagar, igår var som sagt Kusin Danne med familj på besök. Lillan fick massor av kläder och en annan present som barnfamiljer vet verkligen uppskattas-blöjor! Tack så mycket! Alltid lika kul att ses och tiden går så fort när man fikar och surrar.

Idag låg vi kvar länge i sängen och sedan tog pappan och Astrid ett bad efter att jag duschat. Sedan kom Johan, Sarah och Vilja förbi, tack igen för den fina, mysiga flodhästen lillan fick! Även idag blev det fika och surr, och mitt i fikandet kom farmorn, farfarn och morbror Putte förbi. Sedan har det bara mysts i soffan framför Tour de Ski, snart börjar det om igen och Märit ska komma på besök.

Ikväll ska jag och Astrid gå en promenad och pappan ska åka på gymmet och sedan byta olja på bilen. Tråkigt jobb, men det måste göras och han gör det så mycket bättre än jag. Sicken otur för min del!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar