fredag, december 03, 2010

Sådärja

Jag har inte hunnit få någon helgkänsla, och absolut ingen "hemma i 10 månader"-känsla, kanske har det att göra med den hektiska arbetsdagen. Alla tycktes bli sjuka samtidigt, så vi har varit lite kort om folk och det har varit mycket kunder. Men nu är sista dagen gjord, och jag ska fokusera inför förlossningen och sedan på att vara mamma. Härligt, förstå hur bra vi har det i Sverige!

Till middag får jag min önskan om risgrynsgröt uppfylld, tycker att det är så himla gott, och så blir det korvmackor till det. Ikväll blir det Idol och kramas i soffan, inte särskilt ovanligt men lika härligt ändå!

2 kommentarer:

  1. Härligt, nu får du ladda! Och så himla tur du haft som kunnat jobba ända fram till nästan bf. :)

    SvaraRadera
  2. Har Samsung, men jag tror jag ska in på Telia eller Giganten så får nån hjälpa mig...

    Jag har förresten julklapp och liten present till lilla grynet i magen.

    SvaraRadera