torsdag, december 09, 2010

Putsa, feja och hälsa på

Här har det putsats och fejats under förmiddagen, på alla fyra har jag befunnit mig på badrumsgolven. Dammtorkats och tvättats badrumsmattor, putsats speglar och skrubbats badkar. Dammsugaren har blivit rastad och likaså skurkäppen. Lika bra att göra allt på en gång, ska jag nu bli liggandes med ont så ska det då vara värt det. Inga halvmesyrer här inte!

Dax för lite lunch, och sedan blir det en lugn promenad till gamla jobbet, dom ringde faktiskt och efterlyste mig för en liten stund sedan. De flesta av de gamla jobbarkompisarna träffar jag nu och då, men det är ändå alltid kul att hälsa på och se hur dom har det. Undrar förresten vem som ansvarat för uppsättningen av julgranen i år? Min sista jul där så var det nog jag och Nils, och jösses så fin den var!

1 kommentar:

  1. Men nu är det nog inte länge kvar tror jag! Man brukar få en jäkla energi när förlossningen sätter igång :-)
    Spännande!!

    SvaraRadera