söndag, december 12, 2010

Jag bjuder på: Astrid Stråmo!


Tack tack, tusen tack för alla kommentarer här på bloggen (ska godkänna och lägga upp när vi kommit hem), alla sms och hälsningar på facebook! Många har frågat vad våran lilla sessa ska heta, och vi har bestämt oss för Astrid Stråmo. Förnamnet är taget och efternamnet kommer från hennes pappa. Mellannamn lutar åt Elisabeth då det är ett släktmellannamn på båda våra sidor, men är inte säkert bestämt. Imorgon får vi åka hem och det ska bli skönt med sitt eget även om personalen är toppen här på BB och vi trivs bra.

12 kommentarer:

  1. Sandra15:38

    Det ska bli underbart att få träffa er när jag kommer upp och ni hunnit installera er i vardagen lite! Och Elisabeth tycker jag blir ett superbt andranamn ;)(precis som jag själv). Många kramar till hela familjen

    SvaraRadera
  2. Men så fina ni är :D Min arbetskollega i Norge fick en dotter för ett par månader sen som heter Astrid, jättegulligt :)

    SvaraRadera
  3. hihi =) vilken tur att jag hunnit lära mig att kalla henne lill-Astrid ;)

    SvaraRadera
  4. Åh vilket fint namn! Hon är verkligen bedårande. Jag ska försöka söka upp dig på facebook, om du skulle vilja se bilder på Ettan och vad hon heter och sådär. ;-)

    SvaraRadera
  5. Stort grattis till er tjej!

    SvaraRadera
  6. Åh men grattis till lilltjejen :D

    SvaraRadera
  7. Myyyys! :) Så spännande att få åka hem och komma er tillrätta där med lilla Astrid. :D

    *kram*

    SvaraRadera
  8. kajsa21:15

    Super sött namn på en super söt tös! vi vill snusa! :) massa kramar till er!

    SvaraRadera
  9. Åh, vad fin hon är! Stort grattis till familjens nytillskott. Hoppas att ni alla mår toppen!

    SvaraRadera
  10. Anonym11:26

    Massor med grattis till den vackra flickan! Jag önskar er alla tre allt gott.
    Ni står nu inför en underbar tid med omtumlande känslor och många oförglömliga minnen.
    Kram från Gun-Marie

    SvaraRadera
  11. Oj, så fin hon är eran lilla prinsessa. Jättestort grattis till er alla tre. Jag tycker att hon är väldigt lik sin far.

    SvaraRadera
  12. Men oj så söt! Många grattis till er! Sen så har hon ju ett sånt fint namn också;)

    SvaraRadera