onsdag, december 01, 2010

HM-paket!

Ni kanske minns min HM-beställning som gick i stöpet? Det visade sig att jag glömt aktivera mitt nya kort för e-handel, och att köpet gick igenom trots att inga pengar kunde dras. Igår hittade jag ett paket i brevlådan tillsammans med en faktura istället, ironiskt att jag klickat hem en ny beställning igår eftermiddag som innehöll i stort sett samma saker. Ringde till kundtjänst och fick den nya ordern makulerad, inte har jag användning för två gråa velourdressar heller!

Och apropå velourdressen, jag kände mig som en fånig jagvetintevad, men den var fruktansvärt skön. Frågade Darlingen om han trodde att jag kunde ha den på mig på jobbet idag. "-Du kommer undan med allt, du är höggravid" blev svaret. Den ligger dock kvar i garderoben. Men när jag jobbat 09-16 och kommer hem, då kan det hända att den åker på..Jag är ju trots allt höggravid, och då gäller inga moderegler, det har jag sett både här och där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar