fredag, december 10, 2010

Gissningslistan

Har jag missat någon ber jag så mycket om ursäkt, skriv isf gärna en ny kommentar!

26 nov
Lina - Tjej

28 nov
Sandra - Tjej

29 nov
Sofia - Tjej

2 dec
Elin - Tjej
Niklas - Tjej

3 dec
Elina - Tjej
Linda - Pojke

4 dec
Frugan Flink - Tjej

5 dec
Linda - Tjej
Carro - Tjej
Anna&Edvin
Sara - Tjej

6 dec
Kitajaur - Tjej
Erika - Pojke

7 dec
Erika - Tjej

8 dec
Sanna - Tjej
Kajsa - Tjej

9 dec
Anna - Pojke
Anna
Daniela - Pojke

10 dec
Sofia - Tjej
Anncha - Pojke
John - Tjej
Anna - Pojke
Em - Pojke
Karrobarro - Pojke

11 dec
Therese - Tjej
Lisa - Pojke
Lotta - Tjej
Sara - Tjej
Linn - Pojke

12 dec
Sofia - Tjej
Erika - Tjej
Jessica - Tjej
Marie - Pojke

13 dec
Tea - Tjej
Marita - Tjej
Marlene - Tjej
Anna - Tjej

14 dec
Honey - Tjej

15 dec
Hanna - Pojke
Helena - Tjej

16 dec
Storasyster Linda - Tjej

18 dec
Karin - Pojke
Sarah - Tjej

20 dec
Katja - Tjej

24 dec
Jocke

8 kommentarer:

  1. Det är underbart att vara mamma, ärdock inte avis på de som är ensamstående från födseln för när Julia är som idag "jag vääägrar sova" så är det skönt att vara två som försöker "tvinga" hon att sova.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket :) Ja vi mår finfint hela familjen!

    SvaraRadera
  3. kul med gissningslista, den börjar bli lång : )
    ser att det är några annor före mig som gissar på 9/12, anna-dagen. hade tänkt säga den men då gissar jag istället på en liten lucia : )
    13/12 flicka.

    SvaraRadera
  4. Hur har du fått bloggen att funka på mobilen... Vill sig inte för mig

    SvaraRadera
  5. Åhh jag måste ju hippa också. Jag tror att det är en flicka i magen och att hon kommer den 11 december.:)

    SvaraRadera
  6. Åh jag vill också gissa! Tror att det är en pojke som kommer den 11/12 :)

    Vänliga hälsningar,
    Linn från Jokkmokk

    SvaraRadera
  7. Linda17:29

    Kom just på att jag inte har gissat när den lilla kommer ut... Tror det är en tjej som kommer den 16:e som en liten födelsedagspresent lilla pappa vår. Skönt att höra att ni alla mår bra!
    Kramar /Storasyster Linda

    SvaraRadera
  8. Jocke hoppas på den 24 som han förresten :D

    SvaraRadera