onsdag, november 24, 2010

Min onsdag

Idag ska jag plocka upp Sandra&Hugo på bilverkstaden när de lämnat in vita faran. Sen ska vi stresslöst strosa i affärer och ta igen oss på nåt fik tills den är färdig. Jag har två måsten på min lista- skarvsladdar och fina ljus till adventsstaken. Är sugen på att njuta av julstämningen på Växtriket men vet av tidigare erfarenheter att det kan bli dyrt, Sia's julpynt är precis vad jag vill ha. Vi får väl se om jag är modig eller ej. Och om jag kommer hem fattig som en kyrkråtta.

Hej så länge!

1 kommentar:

  1. jaa, men det stämmer ju. haha, jag blir så full i skratt över att världen är så liten!
    det knallgula huset tyckte jag var såå fint när jag var liten : ) trist att inte ha det kvar..men då måste jag fråga hur du hamnade i boden? är dina föräldrar ursprungligen från kåbdalis?
    en stuga är ju supermysigt, speciellt vid vatten. det vill jag ha! fast det kanske är klokt att börja med hus först : ).

    tusen frågor! har du en mailadress att skicka till istället? kanske inte så kul att alla kan läsa svaren..nu publicerade jag aldrig din kommentar men jag blev jätteglad av att läsa den. annapannawe@hotmail.com är min, om du ids svara där : )

    SvaraRadera