fredag, november 05, 2010

Ljuvliga barn

Igår träffade jag en hel drös av alla fina barn som finns runt omkring i vår bekantskapskrets. Anna, Carla och Lillasyster väntade på samma buss, Helena och Oskar åt lunch på stan och svängde förbi på Kappis, och sist men inte minst Erika och Willemo som hälsade på oss jobbarkompisar (och hade supersmarriga hembakta biscottis med sig!).

Jag längtar bara mer och mer efter 23:an, och jag längtar inte bara efter bebis-tiden, utan också att få se honom/henne växa upp och bli en egen liten person. Inte längtar man mindre när man träffar dessa ljuvliga ungar som växer upp runt omkring oss. Inte länge kvar nu!

2 kommentarer:

  1. Jag har provat nya skorpor idag. Leilas saffransskorpor blev det och dom gillade jag nästan ännu mer :D

    SvaraRadera
  2. Åh..jag kan prova ;)

    SvaraRadera